Embed

MUHALLEBİLİ KADAYIF

MERHABA arkadaşlar kaç gündür yoğunlukdan bir şeye bakamdım iki haftadır he rgün doluydum iki hafta kabul günlerimdi neyse bitti gelen bütün dostlarıma selamlar savgiler inanın resim çekmeğe fırsat bile bulamadım neyse eşim bunu çekmişde ekleyebiliyorum

        MALZEMELER

1-300 gıram kadayıf.-2-bir su bardağı yarısı tereyağ yarısısıvı yağ -3-bir su bardağı ceviz veya fındık-4 bir fincan toz şeekr.

      YAPILIŞI

kadayıflar ufalanacak bunu ufalaişlemine başlamadan önce buzlukda dondurusanız daha kolay oluyo 2 saat felan bekletinzi buzlukda kadayıfları çıkarınız iki dakikada ufalanıyo .ufalanan kadayıflarla yağı harmanlayıp tepsiye dökün fırına verin çokk kısa sürede kavruluyo bu işlemi tencired eoacakdada yapablirisniz benim kolayıma fırın geliyo orda yapıyorum kavrulankadayıfların üstüne cevizi ve şekeri karışdtırıp harmanlayarak kenara soğumasını için koyuyoruz.

           MUHALLEBİSİNİN İÇİ MALZELER

1- 4 yemek kaşığı un tepele olablir .-2-iki yemek kaşığı nişasda.-3 bir kilo süt  vanilya hindistan cevizi bunllar arzıya göre konur.4 pasta kreması veya krem şanti arzıya göre.

           YAPILIŞI

pasta kreması hariç bunların hepsini bir tencireye koyup ovcakada karışdıra karışdıra pişiriyoruz ve iyice kaynadıkdan sonra kenarda soğuturyoruz .soğudukdan sonra pasta kremesınıda atıp mikserde iyice çırpıyoruz .daha sonra tepsiye biraz çok az muhallebiden yayaıyoruz üzeirine kadayıfların yarısını seriyoruz üstünede muhalebiyi kaşık yardımıyla yayıyoruz yaymkada zorlanırsak kaşığını hafif ıslatırsanız daha koay yayılıyo üstünede artan kadayıfları yayıp normal soğuklukda dolapda bekletiyoruz misafirleirmiz geldiğinde servis yapacağımız aman çıkarıp yapıyoruz afiye olsun

Yorum Yaz
Bu içeriği paylaşın!
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !